خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

کمک میلیاردی مردم در روزهای سخت کرونایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۵۲

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : تاکنون مردم 10 میلیارد و 700 میلیون تومان و سپاه 3 میلیارد تومان برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی کمک کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : در 4 روز نخست شیوع ویروس کرونا در گیلان سپاه توانست با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کمک 7 هزار و 500 نفر از نیروهای بسیجی و مردمی برای بیش از 75درصد از جمعیت گیلان غربالگری سلامت انجام دهد.

سردار محمد عبدالله پور افزود : درروزهایی که گیلان درگیر مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا است سپاه با کمک بسیج سازندگی و گروه های جهادی 26 هزار بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

وی تصریح کرد : تاکنون مردم 10 میلیارد و 700 میلیون تومان و سپاه 3 میلیارد تومان برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی کمک کرده اند.

دبیر قرارگاه رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه گفت : این قرارگاه با ریاست آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا تشکیل شد.

سردار  محمد عبدالله پور افزود : 33 نهاد شامل سازمان بسیج ، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ، کمیته امداد ، هلال احمر ، ستاد اجرایی فرمان امام و سایر سازمان های دولتی عضو این قرارگاه شدند.

وی با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه متشکل از 6 کمیته است، گفت: کمیته های 6 گانه این قرارگاه شامل کمیته تحصیل منابع برای تامین منابع مالی مورد نیاز ، کمیته توزیع ، کمیته رصد و پایش ، کمیته نظارت و بازرسی ، کمیته فرهنگی و کمیته پشتیبانی است.

دبیر قرارگاه رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت : 13 درصد خانوارهای گیلانی تحت پوشش این رزمایش قرار می گیرند.

وی در پایان همراهی و همدلی مردم و کمک سربازان خط مقدم در مبارزه با بیماری کرونا را عامل اصلی موفقیت در مهار نسبی بیماری کرونا دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز