خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از 140هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری 11 قاچاقچی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۲۶

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 141 هزار لیتر سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق در هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق فرآوردهای نفتی و با هدف جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و کنترل کلیه محورهای فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند تعداد 11 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: مامورین در بازرسی از خودروها و در محل دپو سوخت جمعا 141 هزارو 520 لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این رابطه 11 نفر از عاملان قاچاق سوخت را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال سوخت در فرصت مناسب به دریا و از آن طریق به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس شناسایی دستگیر و در انتقال این سرمایه ملی ناکام شدند.

سردار جعفری ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده را 9 میلیارد و 740 میلیون ریال عنوان کرده و افزود: در مدت یاد شده 27 فقره پرونده قضائی در بحث قاچاق سوخت تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه قاچاق برای استان و کشور تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی است ، اظهار کرد: ضروری است سایر ادارات و دستگاه های مرتبط و مسئول با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن بوده و موجب هدر رفت سرمایه ملی می گردد، با انجام بهنگام و صحیح وظایف مربوطه به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز