خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ابراز نگرانی از افزایش بیماران کرونایی در خوزستان/ علت بالا رفتن شمار مبتلایان در استان/ مردم زحمات کادر پزشکی را هدر ندهند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۰۱

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها از افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد و نسبت به ادامه این روند هشدار داد.

سید محسن موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد افزایش بیماران مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان خوزستان، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و تقریبا از اول فروردین ماه خوزستان از لحاظ ابتلا به این ویروس تقریبا از وضعیت ثابتی برخوردار‌ بود ولی متاسفانه از دیروز آمار ابتلا تقریبا دو برابر شده است.

وی افزود: در شهرستان رامشیر با وجود همه‌ زحمات کادر پزشکی و مراقبت‌های صورت گرفته از سوی پرستاران بدلیل بی توجهی برخی افراد روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کوچک افزایش یافت که این خود نوعی هشدار جدی به همه مردم نقاط مختلف استان محسوب می شود.

موسوی زاده ادامه داد: در واقع عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی حتی یک نفر می‌تواند سلامت یک شهر را به خطر بیندازد و با توجه به نظر کارشناسان حوزه درمانی گرم شدن هوا نیز هیچ تاثیری در‌ کاهش شیوع این ویروس ندارد لذا از همه‌ مردم خوزستان متواضعانه می خواهم به هشدارهای مسئولان بهداشتی توجه کنند و با رعایت‌ موارد بهداشتی سلامت خود و جامعه را به خطر نیاندازند.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها عنوان کرد: دو ماه است که نیروهای خدوم درمانی جهادگونه به دور از خانواده با‌ مشکلات بسیار سخت و طاقت فرسا مشغول‌رسیدگی به بیماران و مبارزه با این ویروس هستند لذا از همه مردم می‌خواهم وضعیت این عزیزان را درک کنند و با توجه به توصیه‌های بهداشتی یاور این عزیزان باشند.

وی در پایان درباره علت افزایش این بیماری در استان خوزستان گفت: افزایش آمار مبتلایان احتمالا به دلیل فعالیت دوباره ادارات و بارگشایی راه‌های بین شهری و عادی شدن برخی ترددها باشد. ضمن اینکه برخی شهروندان بدون رعایت نکات توصیه‌ها و پرهیز از گردهمایی‌های خانوادگی در دو شهرستان هفت گل و رامشیر که گویا دو فرد بیمار در این اجتماعات حضور داشتند در ابتلا و انتقال بیماری نقش داشتند که عاجزانه از مردم می خواهم از شرکت در اینگونه اجتماعات خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز