خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۸۲

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی کتابخانه مرکزی رشت، گفت: تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،پریسا کرمی در بازدید از روند اجرای پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند خوب اجرای این پروژه از سال گذشته تاکنون هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی این پروژه در سال ۹۷، افزود: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته در حال حاضر این پروژه از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه به افق روشن تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال جاری بعد از ۱۶ سال انتظار علاقه مندان به کتاب اشاره کرد و گفت: این کتابخانه بزرگ و منحصر به فرد است و در طراحی آن از عنصر کتاب استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی رشت در ۶ طبقه با مساحت ۸ هزار و ۱۵۳ متر مربع در حال ساخت است، افزود: در این مرکز بخش‌های متعددی چون سالن آمفی تئاتر، مخزن کتاب، سالن‌های مطالعه مجزا ویژه آقایان و خانم‌ها، سالن جلسات، بخش ویژه گویا و بریل، بخش کتب مرجع، بخش امانت، بخش ویژه و مستقل کودک، بخش ویژه مطالعه محققین، بخش اداری کتابخانه و مرمت و آماده سازی کتاب پیش بینی شده است.

کرمی ادامه داد: تاکنون برای ساخت این کتابخانه ۸۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز