خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان اعلام کرد:

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۴۲

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 98، را تا پایان اردیبهشت ماه امسال جاری برای تمامی مودیان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید حوائج اظهار کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت حمایت از بخش‌های اقتصادی کشور و استان صورت گرفته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: با توجه به درخواست مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور فراهم شدن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، ضمن تمدید مهلت مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری تسلیم کنند در صورت ارایه درخواست کتبی از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره یاد شده و همچنین جریمه تاخیر طی این مدت برخوردار خواهند بود.

پیش از این و در ۱۲ فروردین ماه جاری، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین تسلیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده را برای برخی از مودیان تا آخر فروردین و تمدید زمان سررسید پرداخت مالیات برخی گروه‌های اقتصادی را نیز تا پایان اردیبهشت ماه تعیین کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز