خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان به ایلنا خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی بزرگترین کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی زواره

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۳۴۶

فرماندار اردستان از پیشرفت ۹۰ درصدی بزرگترین کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی زواره خبر داد.

حمیدرضا تأملی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: این شرکت با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در مدت ۱۸ ماه موفق به احداث بزرگترین کارخانه تولید خوراک دام و طیور استان شده است.

 وی افزود: از میزان هزینه صورت گرفته ۱۰۵ میلیارد ریال سرمایه اعضای این شرکت تعاونی و ۴۵ میلیارد ریال نیز از تسهیلات اشتغال صندوق توسعه روستایی تامین شده است.

گلخنی رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره نیز با بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۰هزارمترمربع و با زیربنای ۳۵۰۰متر مربع و ظرفیت ۳۰تن تولید خوراک دام و طیور در ساعت احداث شده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت ذخیره این واحد ۱۴هزار تن است و ۹۰ درصد محصول تولیدی آن در شهرستان مصرف خواهد شد.

این واحد تولیدی با اشتغال زایی ۳۵نفر خرداد ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اردستان گفت: در حال حاضر در شهرستان اردستان مشکل بیکاری نداریم و بیشتر مشکل کمبود نیروی تخصصی است. 

حمیدرضا تأملی فرماندار اردستان درحاشیه بازدید از کارخانه فولاد اظهار کرد: برای آن دسته افراد که بخواهند صبح سرکار بروند و آخر ماه حقوق و مزایا دریافت کنند به راحتی کار داریم.

وی افزود:بسیار علاقه‌مند هستیم در سالی که مزین به شعار جهش تولید است، از مشورت و همفکری صاحب نظران و صنعتگران بهره ببریم.

تاملی تاکید کرد: تاکنون ۳۰ درصد برنامه ما برای بخش اشتغال منطقه اجرا شده و با حمایت های نماینده مردم در مجلس، امسال بیش از ۵۰۰ اشتغال دیگر ایجاد می‌شود که در حال حاضر 100فرصت شغلی در کارخانه فولاد اردستان ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز