خبرگزاری کار ایران

دادستان مشهد خبر داد:

بازداشت فرد اقدام کننده به تهدید علیه بهداشت عمومی در مشهد/ تست کرونای متهم منفی بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۲۶۶

دادستان‌عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان‌رضوی از دستگیری فردی که با انتشار فیلمی در داخل خودروی حمل نوشابه نسبت به دستکاری نوشابه‌های موجود اقدام می کرد، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس در این باره گفت: با توجه به تشویش اذهان عمومی پس از انتشار این فیلم و نظر به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر، متهم توسط ضابطین دستگیر و بازپرس پرونده اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی به ایشان را تفهیم و قرار متناسب صادر و در حال حاضر متهم بازداشت است.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم نگران این امر بودند که آیا نامبرده دارای ویروس کرونا بوده و تعمدی دست به این کار زده است، از همین رو به محض دستگیری متهم از وی تست کرونا به عمل آمد که تست متهم منفی بود و از این باب مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند. 

دادستان مشهد گفت : البته تذکرات لازم به مسئولان مربوطه داده شد تا نظارت های خود را در این ایام تشدید کرده و اجازه تکرار چنین رفتارهایی حتی اگر تعمد در آنان نباشد را به هیچکس ندهند. 

درودی در پایان اظهار داشت : مردم مطمئن باشند دستگاه قضایی با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی بویژه در این ایام که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا می باشد، بدون هیچگونه اغماضی و در چارچوب قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز