خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کلاته مطرح کرد:

بودجه شهرداری کلاته بدون افزایش نسبت به سال قبل تصویب و ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۲۳۱

رئیس شورای شهر کلاته از تصویب و ابلاغ بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر خبر داد و گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری کلاته رقمی معادل ۳۴ میلیاردریال بوده که با تصویب شورای این شهر تعیین و ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، قربان جنتی بیان کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری کلاته نسبت به سال گذشته هیچگونه افزایشی نداشت و همان رقم سال قبل و بر اساس شاخص و معیارها مجدد پیش بینی شد. 

وی اضافه کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری کلاته ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد در امور جاری برنامه ریزی شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر کلاته با اشاره به اینکه بودجه سال گذشته شهرداری این شهر ۹۰ درصد آن تحقق پیدا کرد اظهار داشت: ۸ پروژه عمرانی شهرداری کلاته شامل خروجی شهر به سمت شهر دیباج، ساماندهی مجموعه تفریحی توریستی پیر خوشدر و فرآوری باغ گل محمدی به میزان ۶۰ هکتار در سال گذشته و از محل اعتبارات عمرانی شهرداری عملیاتی شد. 

وی خاطرنشان کرد: تکمیل استخر ذخیره آب کشاورزی شهید ساجدی که با تکمیل این پروژه کشاورزی ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت از دیگر پروژه ها بوده است .

جنتی برق رسانی به دامداری های منطقه، اتمام پروژه انتقال آب آشامیدنی و تکمیل پروژه عمرانی فاضلاب شهری که با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان در حال اجرا بوده را از دیگر پروژها قلمداد کرد و گفت:هم اکنون این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن ۷ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است. 

 شهر کلاته در ۴۵ کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع و ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز