خبرگزاری کار ایران

سرباز بیرجندی جوان 26 ساله را از مرگ حتمی نجات داد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سرباز بیرجندی جوان 26 ساله را از مرگ حتمی در داخل رودخانه نجات داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا فولادی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خودروی سواری در رودخانه حدفاصل چهکند و سپاه گیر کرده و نیاز به کمک دارد بلافاصله تیم گشتی کلانتری 14 شهرستان بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک خودروی پراید که از سمت چهکند به سمت سپاه انصارالرضا(ع) در حال حرکت بوده به‌دلیل خاموش شدن خودرو و طغیان آب، در داخل رودخانه گیر کرده و راننده خودرو در حال غرق شدن است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: سرتیم گشت کلانتری 14 بلافاصله موضوع را به نیروهای امدادی و هلال‌احمر اعلام کرد ولی با توجه به نبود زمان و امکان هر لحظه غرق‌شدن راننده خودرو، سرباز وظیفه‌شناس پلیس با فداکاری به داخل رودخانه رفته و راننده 26 ساله خوردو را از مرگ حتمی نجات داد.

فولادی تصریح کرد: با حضور نیروهای هلال‌احمر خودرو به بیرون از رودخانه هدایت شد و مردم و شهروندان از این اقدام خداپسندانه و شجاعت مأموران گشت پلیس تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین گشت پلیس که با فداکاری به این جوان بیرجندی جانی دوباره بخشیدند مورد تقدیر قرار گرفتند، تصریح کرد: پلیس با جانفشانی در همه مأموریت‌ها حاضر می‌شود و در صورت امدادخواهی شهروندان به یاری مردم شتافته و امدادرسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز