خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

مقابله با کرونا وظیفه همگانی است/ تولید هیچگاه نباید تعطیل شود/ مردم برای قطع زنجیره کرونا در خانه بمانند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۲۸

فرماندار خلیل آباد با بیان‌اینکه مقابله با کرونا وظیفه همگانی است، گفت: مردم باید برای ریشه کنی و شکست ویروس کرونا با مسئولان همکاری کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، تنها راه مقابله با این ویروس قطع ارتباط انتقال این ویروس است و مردم باید در خانه بمانند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: مقابله با کرونا وظیفه همگانی است و برای پیروزی بر این ویروس باید همه اقشار با همدلی و هماهنگی و با یک هدف که آن هم نابودی این بیماری است گام بردارند و مردم باید واقعا خطر این ویروس را بسیاری جدی بگیرند و در برخورد با آن نباید سهل انگاری کنند.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ با همت مسئولان و تلاش و پشتکار جوانان و مردم امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و بالندگی در تمامی عرصه ها داشته باشیم و ما نیز در این مسیر به عنوان سرباز نظام گام خواهیم برداشت.

قاسم پور سال جهش تولید را یاد آور شد وگفت: تولید هیچگاه نباید تعطیل شود لذا دراین راستا همه باید با قوت وقدرت در بحث تولید  درراستای منویات رهبری ودولت حرکت کنیم.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: با تدبیری که مسئولین کشوری اندیشیده اند، کوچکترین خللی در تامین کالاهای اساسی مردم نخواهد بود و مردم نگران تامین مایحتاج خود نباشند همانگونه که اکنون تمام مواد مورد نیار در دسترس عموم قرار دارد.

قاسم پور در ادامه از ایثارگری ها و جانفشانی‌های حوزه پزشکی و پرستاران در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایثار و فداکاری های شما در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا همانند ایثار و فداکاری هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ایران ثبت شد و آیندگان از شما به نیکی یاد خواهند کرد .

فرماندار خلیل آباد همچنین از تلاش‌ها و فعالیت های اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان و فضای مجازی که در راستای اطلاع رسانی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راه های پیشگیری از آن  فعالیت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز