خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام خبر داد ؛

افتتاح آزمایشگاه سم شناسی قانونی در پزشکی قانونی ایلام

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۲۵

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: آزمایشگاه سم شناسی قانونی در پزشکی قانونی ایلام بزودی افتتاح می‌شود.

مهدی علیزاده مهاجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: یکی از مواردی که توسط کارشناسان این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد پرونده‌هایی با موضوع سقط جنین درمانی جهت صدور مجوز سقط جنین درمانی در راستای حفظ سلامت مادر و رفع حرج مادر است که پزشکی قانونی ایلام با کارشناسی توسط متخصصان مجرب و انجام پژوهش های مختلف در این زمینه همواره در راستای حفظ سلامت مادران باردار گام برداشته است.

وی از نبود اداره پزشکی قانونی در برخی شهرستان های استان ایلام گفت: در صورت تامین فضای فیزیکی مناسب و با توجه به رایزنی های به عمل آمده با مسئولان شهرستان اداره پزشکی قانونی در شهرستان های ایوان و آبدانان افتتاح می شود.

وی با خبر راه‌اندازی اداره پزشکی قانونی در برخی شهرستان ها افزود: با جذب ۷ پزشک و ۳ نیروی اداری اداره پزشکی قانونی در شهرستان های دهلران ، دره شهر ، چرداول و مهران راه اندازی شد.

وی همچنین از وجود آزمایشگاه پاتولوژی قانونی در استان خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی آزمایشگاه پاتولوژی در سال ۹۷ استان ایلام از ارسال نمونه ها به استان‌های همجوار بی‌نیاز شد و با راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی قانونی که بزودی افتتاح می‌شود نمونه های سم شناسی در استان بررسی می شود و از ارسال این نمونه ها به استان های همجوار نیز بی نیاز می شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز