خبرگزاری کار ایران

سلمانی خبر داد:

ابتلای ۵۶ نیروی بهداشت و درمان یزد به کرونا / ۱۱۲ نفر مشکوک به کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۹۵

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، از ابتلای ۵۶ نفر از نیرو‌های بهداشتی و درمانی یزد به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های خدوم بهداشتی و درمانی، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۵۶ نفر به طور قطع به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

وی ادامه داد: براساس نتیجه آزمایش ها ، ابتلای ۱۲ نفر از نیرو‌های بهداشتی و ۴۴ نفر از کادر درمان به بیماری کرونا قطعی گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه ابتلای ۱۱۲ نفر نیز به کرونا، در بین نیرو‌های بهداشتی و درمانی مشکوک اعلام شده است، ادامه داد: بخش‌های اورژانس، عفونی، آی سی یو، مرکز خدمات جامع سلامت و نمونه گیران گروه مبارزه با بیماری ها، محل اشتغال کادر مبتلا به بیماری کرونا ویروس است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، سه هزار و ۳۳۱ نفر از کادر درمان و هزار و ۴۲۹ نفر از نیرو‌های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی استان، برای ریشه کنی کرونا، کمر همت بسته اند.

سلمانی اظهار داشت: این افراد برای نجات جان همنوعان خود به کرونا مبتلا شده اند و امیدواریم مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه به نیرو‌های بهداشتی و درمانی در ریشه کنی کرونا کمک کنند.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در هفتم فروردین ماه جاری از ابتلای ١٤٦ نفر نیروهای بهداشتی و درمانی زیرپوشش این واحد دانشگاهی به کرونا خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز