خبرگزاری کار ایران

در اقدامی نمادین صورت گرفت؛

به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها به پاس قدردانی از تلاشگران جبهه سلامت

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۸۳

به پاس ارج نهادن به مجاهدت‌های تلاشگران جبهه سلامت صبح امروز در اقدامی نمادین و هماهنگ با سایر بنادر کشور صدای بوق امید از همه کشتی های حاضر در بنادر و لنگرگاهای هرمزگان به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوری هرمزگان در این باره گفت: همه کشورهای جهان اکنون با اپیدمی فراگیر ویروس کرونا یا همان COVID۱۹ دست به گریبان هستند آنچه در این میان جلوه هایی از ایثار و تلاش را در ذهن تاریخ معاصر به یادگار ثبت می کند، حضور پرشور کادر درمانی همه کشورها بویژه کشور عزیزمان، از پزشکان، پرستاران گرفته تا نیروهای خدماتی و پشتیبانی است که در خط مقدم مبارزه با این ویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش پرداز صحنه های علم و عمل هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کلیه دست اندرکاران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی خاطر نشان کرد:  کارکنان نظام سلامت کشور در این روزها با التزام به معیارهای انسانی و اخلاقی بیش از توان جسمی خود تلاش کردند.

وی افزود: به صدا در آمدن بوق کشتی ها به پاس ارج نهادن به تلاش ها و معاضدتهای کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و به نشانه ادای احترام  به مجاهدت های ایشان بود.

عفیفی پور با بیان اینکه امروز ویروس کرونا به عنوان یک کاتالیزور نظم جهانی را در حوزه های مختلف به سرعت تحت تاثیر قرار داده و زندگی ملتها متاثر از این پیامد دچار چالش های عدیده ای شده است،اظهار کرد: بوق امید هارمونی واحد همه ملت های نشسته در یک کشتی و امید و یقین به گذر از دریایی مواج است.

تقدیر از دریانوردان و دست اندرکاران تامین زنجیره کالا در دوران اپیدمی ویروس کرونایی

عفیفی پور همچنین از تمام دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان که با پذیرش خطر در روزهای اپیدمی کرونا با جابجایی کالاها مایحتاج ضروری و نیازهای اساسی مردم را تامین کردند، قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های این عزیزان نیز نوعی حماسه محسوب می‌شود چرا که آنها نیز به دور از خانواده و با پذیرش خطر و البته با رعایت کلیه الزامات بهداشتی و مراقبتی ، مشغول به خدمت بوده و هستند.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته ۲۵ فروردین ماه فرصتی بود تا به منظور ارج نهادن به زحمات دریانوردان و عوامل دست اندرکار در اقدامی هماهنگ با سایر بنادر استان و کشور با حضور در محل کار این عزیزان حضور یافته و از تلاش صورت گرفته در راستای انجام رسالت خطیر خود در راستای تامین زنجیر کالای اساسی، اقلام پزشکی و دارویی و ملزومات بهداشتی اهتمام ورزیدند قدردانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز