خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح شاخص‌ها و عوامل تحقق جهش تولید / 3 هدف اصلی برگزاری اجلاسیه نمایندگان جوان مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۷۴

منتخب مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ شاخص ها و عوامل تحقق شعار جهش تولید را تشریح کرد.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: اگر شعارهای مقام معظم رهبری را در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار دهیم، به یک پازل فکری و یک نقشه جامع از نگاه رهبری برای جمهوری اسلامی ایران می رسیم.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید دارند که باید ایران به یک قله به نام قدرت اول منطقه و جهان برسد، افزود: این مهم در گرو تولید داخلی و بالا بردن صادرات غیر نفتی و تبدیل شدن به یک قطب اقتصادی امکان پذیر است.

منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین لازمه جهش تولید کم شدن بروکراسی اداری در کشور است، گفت: بعضا جهت صدور مجوز برای یک کارخانه شاید 6 ماه طول بکشد، این روند باید به 6 روز کاهش پیدا کند، و بایستی سامانه ای در کشور راه اندازی شود که همه سرمایه گذاران راحت ثبت نام کنند و آنلاین جواب نامه خود را از نهاد مربوطه بگیرند.

حجت الاسلام نیک بین تبدیل سرمایه های خرد به سرمایه های کلان را دومین عنصر محقق شدن جهش تولید نام برد و در همین راستا اظهار کرد: یکی دیگر از شاخص های محقق شدن شعار سال حمایت درست و قانونی توسط مجلس و دولت از سرمایه گذاران در مناطق مختلف است که بایستی حتما به این موضوع پرداخته شود.

وی عدم برگزاری جلسات، همایش‌ها و سمینارهای بی‌اهمیت را در راستا جهش تولید موثر دانست و گفت: دولت مردان باید هزینه‌های جاری خود اعم از سمینارها و همایش‌ها را کاهش دهند و به هزینه‌های زیر بنایی بپردازند.

منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اجلاسیه نمایندگان جوان مجلس خبر داد و گفت: این جلسه با تعدادی از نمایندگان جوان مجلس یازدهم با سه هدف آشنایی و همدلی نمایندگان، برنامه‌ریزی برای مجلس آینده و نوشتن یک قانون و آیین نامه ای برای جوانان و مدیران جوان در کشور که پیش نویس آن انجام شده است، برگزار شد و همچنین مصوب شد همانند قرارگاه جهادی که در منطقه ترشیر راه اندازی شده است در همه استان ها و شهرستانهایی که نماینده جوان دارند این مهم تاسیس شود.

وی از پویش مردمی خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه که در کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و کوهسرخ توسط جوانان و هیات مذهبی و خیرین راه اندازی شده است، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز