خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت:

تاکسی ها مجاز به سوار کردن سه مسافر هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۶۱

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در رشت ممنوع بوده و این مهم به اطلاع تمامی تاکسیرانان کلانشهر رشت رسیده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد نوری هریس با اشاره به نقش مهم شهروندان در باره رعایت اصول بهداشتی گفت: شهروندان نیز با رعایت اصول بهداشتی و مقررات وضع شده خودشان باید به پروتکل های بهداشتی از جمله قانون مبنی بر سوار شدن دو نفر در صندلی عقب تاکسی ها توجه داشته و با ناظران این سازمان همکاری کنند و در صورت تخلف به بازرسان اطلاع دهند.

وی سپس از رانندگان تاکسی رشت که در این روزهای سخت همچنان در خدمت به شهروندان و برای جا به جایی مسافران تلاش می کنند، افزود: رانندگان تاکسی نیز بر موضوع سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب و یک مسافر در صندلی جلو در مجموع سه مسافر در یک تاکسی توجه داشته و این مصوبه را به طور جدی اجرا کنند.

نوری هریس سپس گفت: آموزش های لازم هم به تاکسیرانان شهر باران برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا داده شده و تمام توصیه های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی خودروها، استفاده از ماسک و دستکش به آنان ارائه گردیده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در ادامه گفت: نرخ کرایه نیز به همان روال قبلی است و رانندگان حق گرفتن مبلغ اضافه از مسافران را ندارند.

گفتنی است هم اکنون شش هزار راننده تاکسی در کلانشهر رشت فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز