خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پرداخت پاداش ۷.۸ میلیاردی به مدافعان سلامت گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۴۵

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرداخت پاداش هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی این دانشگاه به فعالان حوزه سلامت گیلان در طول بحران کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس صدیقی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به مجاهدت و فداکاری کادر درمان و پرستاران در حوزه سلامت بیماران کرونایی، اظهار کرد: تلاش این فعالان حوزه سلامت یادآور همت والا و جان‌فشانی بی‌دریغ این بزرگواران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.

وی افزود: بر اساس آمارها درباره تعداد مبتلایان و بهبودیافتگان کرونایی و شهدای خدمت در بیمارستان‌های استان گیلان نشان دهنده تلاش‌های کادر سلامت برای بهبود مبتلایان و برگشت نسبی سلامت به جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت تقدیر از کادر حوزه سلامت استان، گفت: استمرار فعالیت بهینه و کیفیت مطلوب و خدمات تمام گروه‌های بالینی و پشتیبان درمان در بازه زمانی فعلی و آینده مستلزم پاسخ بهنگام به مطالبات به‌حق و قدردانی متناسب از ایثارگری و ازخودگذشتگی آنها است.

صدیقی نژاد با تأکید بر در نظر گرفتن مزایایی برای فعالان و مدافعان سلامت استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به ساعات کار طولانی و طاقت‌فرسا، خستگی و فرسودگی شغلی و روانی، ریسک بالا و مخاطرات ناشی از مواجهه مداوم با بیماران، مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصمیم به اعطای مزایا و امتیازات تشویقی و پاداش برای کادر ستادی، بهداشت و درمان گرفته است.

وی با بیان اینکه پرداخت پاداش نقدی به فعالان سلامت حداقل‌ترین کاری است که می‌توان در پی جبران زحمت‌های آن‌ها در نظر گرفت، افزود: ۷ هزار و ۹۳۲ نفر از فعالان سلامت گیلان که درگیر مستقیم کرونا بوده‌اند.

صدیقی نژاد با اشاره به دریافت پاداش‌نقدی و ادامه آن در مرحله دوم، گفت: هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به مدافعان سلامت گیلان پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز