خبرگزاری کار ایران

آموزش مجازی "مدرسه من" بهترین روش آموزش در دوران قرنطینه

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۴۴

مدیر استارتاپ "مدرسه من" گفت: این سامانه با استفاده از آموزش مجازی کتب تحصیلی پایه های اول تا ششم ابتدایی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش، توانسته سهم موثر و قابل توجهی از جذب دانش آموزان را به صورت غیر حضوری ایفا کند.

لیلی سپهری شاملو در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: این روزها والدین با ۲ دغدغه مهم نسبت به فرزندان خود مواجه هستند،اول اینکه عقب افتادن یادگیری و تحصیل فرزندان در شرایط فعلی و عدم وجود برنامه ای دقیق جهت جبران زمان از دست رفته و همچنین وجود یک برنامه مدون علمی و آموزشی که استاندارد و مطابق با شیوه مدرسه باشد، و هم یکپارچه و جامع باشد و مشکلات موجود کلاسهای تلگرامی رو هم نداشته باشد.

وی افزود: در چنین شرایطی شاید بتوان گفت یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند به تحصیل فرزندان کمک شایانی کند، کمک گرفتن از ابزارهایی همچون سامانه هایی در بستر اینترنت و فضای مجازی است که می تواند جبران این عقب ماندگی را نماید. 

مدیر استارتاپ مدرسه من گفت: یکی از این سامانه ها که با تجربه چندین ساله و با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می باشد، سامانه "مدرسه من" است.‌

سپهری شاملو ادامه داد: این سامانه با استفاده از آموزش مجازی کتب تحصیلی پایه های اول تا ششم ابتدایی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش، توانسته سهم موثر و قابل توجهی از جذب دانش آموزان را به صورت غیر حضوری ایفا کند.

وی افزود: باتوجه به شیروع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس و ایجاد نگرانی برای خانواده ها، حاضر هستیم تمام قد در کنار وزارت آموزش و پرورش برای رفع این مشکل همکاری کنیم.

این مدیر موفق استارتاپ گفت: اگر مدارس تعطیل هستند، آموزش نباید تعطیل باشد و آموزش می تواند در منازل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز