خبرگزاری کار ایران

سردار جهانبخش خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی از حساب‌های شخصی/ استفاده از ۱۲۲ سیم کارت تلفن همراه برای کلاهبرداری

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۸۴

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : فردی که ۱۰ میلیارد ریال از حساب‌های شخصی مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد .

به گزارش ایلنا، سردار جهانبخش با اعلام این خبر افزود: متهم از ۱۲۲ سیم کارت تلفن همراه برای این کلاهبرداری بزرگ استفاده کرده بود.

وی افزود: با شکایت فردی ناشناس و با انجام تحقیقات متهم اصلی در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی ماموران پلیس فتا زنجان جهت دستگیری وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: متهم اصلی و همدستش از طریق تماس‌های تلفنی اقدام به این‌ کلاهبرداری کرده اند که دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

متهم اصلی پرونده به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و واریز مبالغ به کارت‌های بانکی مختلف اعتراف کرد.

سردار جهانبخش افزود: در سال ۱۳۹۷ این متهم اصلی به جرم کلاهبرداری تلفنی به حبس محکوم شده بود. این فرد غیربومی زنجان است .

این افراد بیشتر از سیم‌ کارت‌های مفقودی سوء استفاده کرده‌اند و در کل کشور این‌ کلاهبرداری را انجام داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری از افشای اطلاعات حساب‌های بانکی خود خودداری کرده و به توصیه‌های پلیس فتا در انجام تراکنش‌های مالی و اینترنتی توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز