خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار یزد از دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه‌ها مطابق با شعار سال/ جای خالی اندیشه ورزی در دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۷۸

استاندار یزد با تاکید بر افزایش تعامل و ارتباط دستگاه‌های استان با بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی میدان دار جهش تولید است و بار عظیم جهش تولید را به دوش می‌کشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه ضروری است دستگاهها راهکاری برای ارتباط بیشتر با بخش خصوصی بکار گیرند، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید نسبت به تحقق شعار سال احساس مسئولیت کرده و در حیطه وظایف خود تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید بیان داشت: انتخاب این نام‌ها بر اساس نیازهای اساسی جامعه است و تحقق این نامگذاری ها در نتیجه اندیشه ورزی و تفکر خواهد بود.

استاندار یزد با بیان اینکه خلاء اندیشه ورزی در دستگاه ها یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق نامگذاری ها است ادامه داد: دستگاه ها باید از ظرفیت های علمی و اساتید دانشگاه برای تحقق نام سال استفاده ببرند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید در درون مجموعه خود برای جهش تولید "طوفان فکری" ایجاد کنند، اظهار داشت: تدوین برنامه برای مشارکت فکری کارمندان و به کارگیری ظرفیت های مغفول می‌تواند در تحقق این نامگذاری موثر و موفق باشد.

طالبی با انتقاد از دستگاه های استان در تدوین برنامه ها بر اساس نامگذاری سال افزود: این نقد به دستگاه‌های استان وارد است که در برنامه های اعلامی شعاری برخورد شود که رویه ما متاسفانه بیشتر این بوده و زیبنده نیست که برنامه ای جدا و با رویکرد این نامگذاری نداشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر پرهیز از شعارزدگی در برنامه های سالانه عنوان کرد: هشتاد درصد برنامه های اعلام شده دستگاه های اجرایی برای سال جهش تولید همان برنامه های روزمره است.

وی بیان داشت: روشن است که اندیشه ورزی در مورد شعار سال انجام نشده و برای این برنامه ها باید حداقل چندین جلسه با صاحب نظران و کارمندان برگزار شود تا بعد از بررسی نسبت به اجرای آن اقدام شود و برای  شعار سال و موضوعات اقتصاد مقاومتی باید جلسات اندیشه ورزی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز