خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار نماهنگ خوردن نوشابه شیشه ای؛

عامل تشویش اذهان عمومی در مشهد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۵۹

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی از شناسایی عامل دستکاری و خوردن نوشابه شیشه‌ای در مشهد که انتشار نماهنگ تصویری آن باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امید نودهی در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز جمعه ۲۲ فروردین ماه، در پی انتشار نماهنگ تصویری در فضای مجازی، با محتوای دستکاری و خوردن نوشابه شیشه‌ای توسط یکی از کارگران حمل و پخش در مشهد که باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستور لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی و به کلانتری "شفا" مشهد هدایت شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که در نماهنگ منتشر شده اقدام به خوردن نوشابه و جایگزینی محتوی یک شیشه دیگر داخل شیشه می‌کند به مراجع قضایی معرفی شد که تحقیقات در این باره برای روشن شدن علت و انگیزه چنین اقدامی ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، رصد دقیق فضای مجازی است و در این رابطه با عاملان و افرادی که اقدام به تهدید سلامت و امنیت جامعه ویا انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده و با تشویش اذهان عمومی موجب نگرانی شهروندان شوند برابر قانون، برخورد جدی و قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز