خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:

طرح فاصله گذاری اجتماعی با دقت بیشتر در قزوین اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۷۹۹

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط این سازمان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: با توجه به شروع مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از 23 فروردین، تعداد مراجعین به سازمان تاکسیرانی افزایش یافته، رعایت الزامات بهداشتی در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و در اولین گام، ورود مراجعین و تاکسیرانان بدون دستکش و ماسک به سازمان تاکسیرانی ممنوع است.

وی اظهار داشت: در گام دوم، بر اساس مصوبه ستاد بحران استان، ظرفیت سوار کردن مسافر در تاکسی ها سه نفر (یک نفر در جلو و دو نفر در عقب) اعلام شده که نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با حضور در چهارراه ها، ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی به دقت بر اجرای این مصوبه نظارت دارند و تاکسی های متخلف را توقیف می کنند.

عرشیان خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیرۀ این ویروس، سازمان تاکسیرانی روزانه دو مرتبه (پیش از ورود و پس از خروج کارکنان) مورد ضدعفونی و میکروب زدایی قرار می گیرد و به طور پیوسته، ماسک و دستکش طبی در اختیار کارکنان قرار داده می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: علاوه بر این اقدامات، ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی ها همچنان ادامه دارد و اکیپ های سیار سازمان تاکسیرانی با حضور در خطوط و ایستگاه های شلوغ و پرتردد همچون همچون: میدان آزادی، چهارراه ولی عصر، دوراهی همدان تاکسی ها را ضدعفونی و میکروب زدایی می کنند و بطری حاوی مایع ضدعفونی در اختیار آنان قرار می دهند.

وی در خاتمه افزود: امید است با عمل به توصیه های بهداشتی، زمینه های از بین رفتن این ویروس را فراهم آورده و شاهد بازگشت فعالیت های اجتماعی به روال سابق خود باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز