خبرگزاری کار ایران

نوربخش خبر داد:

انتشار آگهی در فضای مجازی متخلف نیشابوری را روانه دادگاه کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۸۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور از فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به خرید و فروش گونه‌های جانواران وحشی می کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محمد مهدی نوربخش در این خصوص گفت: بر اساس رصد مأمورین یگان حفاظت محیط زیست نیشابور در فضای مجازی فردی که از طریق انتشار آگهی اقدام به خرید و فروش گونه‌های حیات وحش کرده بود را شناسایی و روانه دادگاه کرد. 

وی در ادامه افزود: پس از تأیید و اخذ نیابت قضایی با همکاری مأمورین کلانتری ١٣ نیشابور منزل این فرد متخلف بازرسی که در این بازرسی یک قطعه سنجاب زمینی، ٢ قطعه طوطی کوتوله، یک قطعه طوطی ملنگو کشف و ضبط شد. 

وی اظهار داشت: بر همین اساس پرونده تخلف تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور تصریح کرد: فضای مجازی و کلیه پرنده فروشی های سطح شهر نیشابور به صورت مستمر و غیر محسوس توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست نیشابور با همکاری همیاران افتخاری محیط زیست رصد می شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم در جهت حفظ ذخایر ارزشمند زیستی از جمله پرندگان وحشی هر گونه تخلف در زمینه نگه داری، خرید، فروش و حمل و نقل گونه‌های وحشی را به شماره تلفن‌های ۴٢۶٢۶٢٨٠ - ۴٢۶٢٢۶٢٧ اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز