خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری باند سارقان حرفه ای در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۳۷

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری 9 سارق حرفه ای و کشف 8 دستگاه خودرو مسروقه، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد قابل توجهی دوچرخه و لوازم خانه سرقتی در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروهای پراید و تلفن همراه آنان در سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری تیم های گشتی تجسس کلانتری شفا متوجه شدند اکثر خودروهای سرقت شده پراید بوده و همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اشراف اطلاعاتی یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و این فرد را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 7 فقره سرقت خودرو پراید، یک فقره سرقت دوو سیلوی، 7 فقره سرقت تلفن همراه و چندین فقره سرقت دوچرخه و وسایل منزل با همکاری 8 نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان متهم پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ شفیع زاده بیان داشت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در پایان با بیان این که اکثر خودروهای مسروقه فاقد تجهیزات ایمنی بودند خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ وسائط نقلیه را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی پرهیز کنند ضمن این که افرادی که در این خصوص مورد سرقت واقع شده اند جهت پی گیری پرونده و شکایت خود به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز