خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان:

۴۲۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۶۳

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۴۲۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پرویز عبدی گفت: سال گذشته در جریان گشت‌های مدیریت امور اراضی ۴۲۵ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان قزوین شناسایی شد .

  مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود :  همچنین پارسال ۱۳۱ فقره حکم قلع و قمع و تخریب بناهای ساخته شده غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین صادر و اجرا شد.

به گفته عبدی، ۱۹ مورد اجرای احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در سطح اراضی استان قزوین که به شکل غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بودند را در سال گذشته شاهد بودیم.

وی ادامه داد: به موجب این قانون هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و تعقیب قضایی را به همراه دارد و تنها در شرایطی خاص و در قالب یک کمیسیون و با رعایت موارد قانونی برای اجرای طرح های اقتصادی و ... می توان در این خصوص مجوز صادر کرد.

این مسئول بیان کرد: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز آنها برای بهره برداران سه هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز