خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار تبریز:

نشاط و شادابی شهروندان اولویت مدیریت شهری/ می‌خواهیم برای دوران پساکرونا نیز شهر زیبایی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۳۳

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به گل‌کاری‌های سطح شهر، گفت: هر چند شهروندان مطابق توصیه‌های بهداشتی در خانه حضور دارند، ولی برخی از آن‌ها بالاخره در شهر تردد دارند و افزون بر آن می‌خواهیم برای دوران پساکرونا نیز شهر زیبایی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رسول موسایی، نشاط و شادابی شهر و شهروندان را اولویت مدیریت شهری در وضعیت فعلی معرفی کرد و گل‌کاری‌های سطح شهر را در راستای کاهش استرس و فشار روانی حاصل از شیوع بیماری کرونا دانست.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را به لحاظ فشار و استرس بر شهروندان تحمیل کرده است، بر این اساس لازم می‌دانیم در جهت کاستن از فشار روانی کروناویروس، سطح شهر را با گل‌کاری‌های زیبا تزئین کنیم.

وی با اشاره به کاشت گل در گلخانه‌های مناطق شهرداری تبریز، اظهار کرد: شهرداری در حال حاضر در تمام گلخانه‌های مناطق اقدام به کاشت گل و گیاه کرده و تقریبا در این حوزه به خودکفایی رسیده‌ایم.

قائم مقام شهردار تبریز در ادامه یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد گل و گیاه کاشته شده در سطح شهر و بوستان‌ها، تولید خود شهرداری در گلخانه‌های مناطق و سازمان سیما و منظر و فضای سبز بوده و سعی کردیم کیفیت این محصولات را نسبت به دیگر شهرها بهبود ببخشیم.

 وی در پایان افزود: شهرداری تبریز حساسیت ویژه‌ای در حوزه فضای سبز شهری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز