خبرگزاری کار ایران

معاون آماد و پشتیبانی ارتش:

غربالگری ۲۵۰ هزار نفر در گیلان توسط ارتش/ ۴۵۰ روستا ضدعفونی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۲۴

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با اشاره به غربالگری ۲۵۰ هزار نفر توسط این نیرو در گیلان، گفت: ۴۵۰ روستای گیلان در ۲۶ روز گذشته ضدعفونی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر سرتیپ حسن علیپور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به استقرار ۳ تیپ لشکر زرهی قزوین، زنجان و همدان، اظهار کرد: این تیپ های طی ۲۶ روز گذشته در استان گیلان اقدامات فراوانی در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده اند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تاکنون ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان ضد عفونی شده است.

امیر سرتیپ علیپور با اشاره به اینکه حدود ۲ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: حدود ۴۵ هزار ماسک و دستکش نیز بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ هزار نفر توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: آمادگی دایر کردن نقاهتگاه با ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تخت در گیلان را داریم.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش به وضعیت مطلوب و امیدبخش گیلان نسبت به استان های دیگر اشاره کرد و افزود: ۲۹ فروردین امسال رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز