خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان شرکت های صنعتی شهرستان میبد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از انهدام باند سارقان یکی از شرکت های حوزه فولاد میبد و کشف بیش از 7 میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار داشت: پس از اطلاع از سرقت در یکی از شرکت های سطح حوزه شهرستان میبد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرارگرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و میدانی و اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی و همکاری مسئولان شرکت با پلیس، ردپای 4 نفر سارقان حرفه ای در این پرونده را شناسایی کردند. سرهنگ موسوی یادآور شد: بعد از شناسایی متهمان و تحت نظر قرار دادن آنها، ارتباط یکی از سارقان با یک نفر مالخر به ثبت رسید.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفق، پلیس سارقان را در منزل و مخفیگاه دستگیر و اموال به سرقت رفته را کشف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و گفت: کارفرمایان و صاحبان صنایع می بایست علاوه بر رعایت حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی در پیشگیری از جرم، سرکشی و آموزش مداوم کادر نگهبانی را نیز فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز