خبرگزاری کار ایران

در مراکز پرتجمع شهر صورت گرفت؛

ابتکار جالب شهرداری کرمانشاه برای آگاه سازی مردم از خطرات ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۲۰

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در اقدامی جالب عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا" ساخته و آنها را به مراکز پرتجمع شهر فرستاد.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدالمالکی گفت: در مدت شیوع کرونا پیام‌های مختلف بهداشتی به طرق مختلف در سطح جامعه منتشر می‌شود و هدف این است که مردم نسبت به کرونا و خطرات آن آگاه شوند.

وی افزود: افراد جامعه با توجه به تفاوت‌های فردی که دارند هر یک، با نوعی از پیام‌ها ارتباط برقرار می‎کنند و در این بین تصمیم گرفتیم تا یک شیوه پیام رسانی ملموس را از طریق عروسک‌های کرونایی دنبال کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به ساخت عروسک‌هایی شبیه ویروس کرونا، گفت: افرادی این تن پوش‌های عروسکی را به تن کرده و در محل‌های پرتجمع شهر تردد می‌کنند. پیام عروسک‌های کرونایی این است که مردم بدانند با تردد غیرضروری در شهر موجب انتشار هرچه بیشتر این ویروس و ماندگاری آن در شهر می‌شوند.

عبدالمالکی افزود: این عروسک‌ها در حین حرکت اجازه سلفی گرفتن و نزدیک شدن به افراد را نمی‌دهند تا از این طریق هم خود عروسک گردان‌ها سالم بمانند و هم به مردم یاد بدهند که باید همیشه فاصله با دیگران را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز