خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

قدردانی فعالان اقتصادی البرز از استاندار برای لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع منطقه

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۲۰۷

صنعتگران و تولیدکنندگان اشتهارد در مراسمی، استاندار البرز را بعنوان بانی لغو ممنوعیت معافیت مالیاتی شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع این منطقه معرفی کرده و از وی تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، صنعتگران و تولیدکنندگان اشتهارد در مراسمی، استاندار البرز را بعنوان بانی لغو ممنوعیت معافیت مالیاتی شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع این منطقه معرفی کرده و در مسیر تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال اعلام آمادگی کردند.

شهبازی در این مراسم پس از استماع صحبت های فعالان صاحب نام اقتصادی کشور که در البرز مستقر هستند، گفت: بسیار علاقه مند هستم در سالی که مزین به جهش تولید است، از مشورت و همفکری شما بهره مند شوم.

وی اظهار داشت: امید است بیماری کرونا ریشه کن شود ولی تولیدکنندگان و خیرین در این راستا بسیار حامی بودند و به طور قطع از این پس نیز شبیه رزمایشی طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به خسارت دیدگان وارد میدان می شوند.

استاندار البرز ضمن ارسال سلام رئیس جمهور محترم و هیات دولت محترم به فعالان اقتصادی استان گفت: بر این باور هستم که کاری جز وظیفه نکرده ام و این دستاورد بزرگ حاصل تلاش و تعامل مجموعه مسئولان مرتبط با این موضوع بوده و پیگیری و تلاشی که داشتم ناشی از درک عمیق تاثیر بخش خصوصی بر توسعه اقتصادی و رونق تولید و اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: اینکه چنین جمعی بنده را بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزار خود مورد لطف و عنایت قرار داده اند بسیار خرسندم ولی تمام این تلاش ها و پیگیری ها را وظیفه خود می دانم و یکی از ویژگی های اخلاقی ام این است که امور و برنامه ها را اولویت بندی می کنم و چند اقدام مهم را در دستور کار قرار داده و تا رسیدن به نتیجه دنبال می کنم و سپس سراغ ماموریت بعدی می روم.

شهبازی اذعان داشت: در مدت مسئولیتم، برای هر کاری در مسیر رشد و توسعه استان به مسئولان ملی مراجعه کردم بدون پاسخ بازنگشتم و از تمامی مسئولان استان و بویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای تامین و اعضای تیم اقتصادی استان که در این مسیر حمایت و پشتیبانی کردم، نهایت قدردانی را دارم.

وی اظهار داشت: علاوه بر مکاتبات و پیگیری های جدی در پایتخت، میزبانی مسئولان ملی را در البرز داشتیم و از فرصت چند بار حضور رئیس‌جمهور محترم که جهت افتتاح پروژه‌های راه سازی به البرز سفر کرده بودند نیز برای بیان درخواست ها و مطالبات البرز بهره برداری کردم.

استاندار البرز گفت: بسیاری از مسئولان ملی این استان را محدود به کرج می دانستند، و بواسطه دعوت های مکرر از آنها برای حضور در این استان، اشراف کامل پیدا کرده و این چنین مستمر، شاهد توفیقات پی در پی در حوزه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه باز هم در انتظار حضور رییس جمهور محترم در البرز هستیم، ادامه داد: پروژه های مهمی در البرز معطل مانده بود و اکنون گره گشایی شده که اهم آنها بهره برداری از پروژه های ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران –شمال و قطار برقی کرج –هشتگرد بود.

شهبازی ادامه می دهد: یکی از موضوعاتی که برای اشتهارد در دستور کار داریم، کریدور ارتباطی با پایتخت است که رایزنی های لازم با وزیر محترم راه و شهرسازی صورت گرفته و با تکمیل آزادراه چرمشهر-آبیک در نظر داریم که راهی به تهران از اشتهارد ایجاد شود.

وی تولیدات واحدهای بزرگی در البرز فراملی و فرامنطقه ای است، بیان کرد: حدود ۴۴ واحد در راستای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در جهت مقابله با کرونا اقدامات بزرگی انجام دادند که کمال تشکر را از آنها دارم چراکه این با هم بودن ها نتیجه های مثبتی داشت.

استاندار البرز اظهار داشت: طبق بیانات رییس جمهور محترم از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارات ناشی از کرونا تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه استان البرز آمادگی دارد جهش تولید را با سرفرازی در کشور داشته باشیم گفت: ما به رئیس جمهور قول دادیم که اگر رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر محقق شود، انقلابی در اشتغال استان ایجاد می‌شود از این رو انتظار می رود که شما فعالان اقتصادی نیز اکنون برای تحقق این امر پشتیبان ما باشید.

شهبازی افزود: ۸۰۰ واحد نیمه کاره در اشتهارد وجود دارد که دلسرد شده بودند ولی اکنون امیدی ایجاد شده و افزایش و ارتقا زیرساخت ها نیز در دستور کار است از این رو با تکمیل و فعالیت آنها انتظار می رود که این روند کاهشی نرخ بیکاری که اکنون ۲/۷ درصد است تسریع شود.

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز به طور حتم می تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشد و همچنین نمایشگاه بین المللی استان نیز باید با پیگیری های اتاق بازرگانی راه اندازی شود.

وی گفت: بیماری کرونا نیز در البرز مدیریت شد و در این راستا اصناف استان همراهی بسیاری خوبی داشتند که از همکاری و هم افزایی آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز