خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۹۲

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) براساس گزارش ارایه شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان) در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) با تلاش مستمر پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی مربوطه سرعت گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: پیمانکار نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم‌افزایی دستگاه های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای  شهرستان آرادان به وجود آورده که با بازدید از نقاط حادثه‌خیز قرار شد در کمترین زمان ممکن با تلاش و اقدام پیمانکار برای رفع نواقص با اجرای طرح‌های عمرانی در قالب‌های مختلف اقدام شود.

فخری افزود: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم ، طرحی ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی برای ساخت این طرح باید همدل و هماهنگ باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که با تکمیل بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) علاوه بر افزایش ترددها شاهد رونق و آبادانی در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز