خبرگزاری کار ایران

دادستان رودبار جنوب در کرمان خبرداد:

عامل قتل اعضای خانواده رودباری بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۲۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری عامل قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده در رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد عمرانی از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد ۷۰ ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی سخت؛ پشیمان کننده و بازدارنده است.

وی افزود: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز سال ۹۸ مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بدون فوت وقت، دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.

عمرانی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ ساله (پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر و دیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ صادر شد، گفت: تحقیقات اولیه مشخص کرد قاتل از اقوام خانواده مقتول است و اختلافات خانوادگی و مالی، علت و انگیزه این جنایت بوده است.

عمرانی افزود: در همان روز‌های ایام عید نوروز و در راستای اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که از نوآوری‌های ارزشمند رئیس کل دادگستری استان کرمان است، چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش سفیدان محلی برگزار شد و پیرو رایزنی‌های صورت گرفته، صبح امروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه خود؛ متهم راهی زندان شد.

وی به مخلان نظم و امنیت و مرتکبان جرائم مهم هشدار داد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افراد شرور برخورد می‌کند و اجازه جولان به احدی از آنها داده نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز