خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

دستگیری قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۱۱

فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتلی که به علت اختلاف بر سر چراگاه دام، ۲ برادر را به قتل رسانده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسید و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، ادامه داد: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل، چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح امروز خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان فارس اخلال ایجاد کنند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز