خبرگزاری کار ایران

معاون امداد هلال احمر استان قزوین خبر داد:

توزیع اقلام امدادی به روستاییان سیل‌زده در بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۵۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به روستای سیل‌زده عباس آباد سیف از توابع بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا و تحویل اقلام امدادی به اهالی آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمکت اله هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان برخی از روستاها و منازل مسکونی دچار آبگرفتگی شدند و روستای عباس آباد سیف از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در آب محصور شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان پس از هماهنگی به عمل آماده و اخذ مجوز از سازمان امداد و نجات، علی رغم شرایط نامناسب آب و هوایی جهت پرواز به منظور امداد رسانی به حادثه دیدگان روستای مذکور پس از بارگیری اقلام امدادی به منطقه اعزام شد.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان قزوین طی پنج بار پرواز به منطقه حادثه دیده موفق شد اقلام امدادی را در بین حادثه دیدگان منطقه توزیع کند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده در بین حادثه دیدگان، افزود: ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۳۴ تخته موکت، ۱۰۰ بطری آب معدنی،۲۰ گالن ۲۰ لیتری سوخت نفت، ۴۰ تخته پتو، ۵۰۰ قرص نان و ۱۵ کارتن بسته غذایی ۷۲ ساعته بین حادثه دیدگان توزیع شد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به تاریکی هوا امداد رسانی هوایی به پایان رسید و نجاتگران این جمعیت با کمک عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی روستا جهت امداد رسانی زمینی هستند.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز