خبرگزاری کار ایران

الهوردیان خبرداد؛

کشف بیش از 15تن آرد قاچاق در مراغه

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 15تن و 400 کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 385 کیسه 40 کیلو گرمی که در مجموع 15 تن و 400 کیلوگرم آرد قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را کشف کرده و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش این کالا را 450 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستورکار پلیس این شهرستان قرار دارد.

 وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

                                                                     کشف یک کیلوگرم تریاک در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ الهوردیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی از فعالیت یک فرد در زمینه قاچاق مواد مخدر، مطلع شده و موضوع را در دستور کار عملیاتی دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تحت نظر قرار دادن متهم، وی را حین حمل مواد مخدر با یک خودرو دستگیر و از داخل خودرو مقدار یک کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز