خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۳۶

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با اعلام این‌که ۷۵ پروژه طی سال ۹۹ در استان به بهره‌برداری خواهد رسید، از توسعه چشم‌گیر زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حمزه زاده در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: در سه سال گذشته شاهد تلاش بسیار خوب حوزه‌های تخصصی اداره کل بوده‌ایم که امروز با آماده شدن پروژه‌های آغاز شده در ایام یاد شده شاهد توسعه زیرساختی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که امسال شاهد اتمام بخش عمده‌ای از چندین پروژه مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی استان خواهیم بود، ادامه داد: ۳۰ پروژه مرمتی ابنیه تاریخی استان طی سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: به همت همکارانم در اداره کل، در سال جاری ۲۵ پروژه نیز در حوزه تأمین زیرساخت‌های گردشگری استان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

حمزه زاده به پروژه‌های تأمین و توسعه زیرساخت‌های گردشگری توسط بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند توسعه، همواره در بخش گردشگری استان فعال بوده و با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری نام استان را در زمره استان‌های سرآمد این حوزه قرار داده‌ است.

وی افزود: در سال جاری شاهد افتتاح ۲۰ پروژه اقامتی، تفریحی، پذیرایی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز