خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

غربالگری سلامت 485 مددجوی قزوینی در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۸۷۶

کارشناس واحد بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: 485 نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان توسط مرکز بهداشت قزوین غربالگری سلامت در مقابل ویروس کرونا شدند.

حسن خوبان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد:  مراکز تجمعی تحت پوشش بهزیستی یکی از گروه های آسیب پذیر جامعه در برابر ویروس کرونا می باشد که توسط تیم سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین 18 بازدید از این مراکز صورت گرفت و وضعیت سلامت 485 نفر از مددجویان و مراقبین آسایشگاه های سالمندان، مراکز نگهداری معلولین، بیماران روان و کمپ های ترک اعتیاد، کنترل و نکات کلیدی جهت پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا در مراکز تجمعی انجام شد.

کارشناس واحد بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: تعداد 25 نفر از مددجویان و مراقبین این مراکز به عنوان بیمار در بیمارستان ها بستری و مورد مراقبت قرار گرفته اند، همچنین اقداماتی از جمله عدم تردد بین قسمت های مختلف آسایشگاه ها، قرنطینه نمودن بیماران تا بهبودی کامل، استفاده از وسایل حفاظتی مانند ماسک و دستکش و ضدعفونی محیط انجام شده و در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، انتقال بیماران ترخیص شده از بیمارستان ها به نقاهتگاه تا بهبودی کامل  یکی دیگر از اقدامات خوب و ارزنده حوزه درمان است.

خوبان در پایان یادآور شد:  تیم های بهداشتی متشکل از کارشناسان مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط، از اواخر اسفند ماه  99 جهت بازدید مطابق با چک لیست های طراحی شده، به این مراکز تجمعی اعزام شدند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز