خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد:

ضرورت تسریع در امر تخلیه و بارگیری با هدف ارتقای خدمات/ بهره برداری عملیاتی از اسکله شماره یک و انبار جدید در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۷۶۷

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر افزایش سرعت تخلیه و بارگیری از طریق بهبود شاخص های عملیاتی با هدف ارتقای خدمات، همچنین بهره گیری از تجهیزات نوین را بعنوان یکی از برنامه های مهم کاری در سال جهش تولید برشمرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی با بیان اینکه برای رسیدن به چشم اندازهای ترسیم  شده در بنادر شرق استان در راستای تحقق شعار سال ( جهش تولید) دو رویکرد کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده، اظهار کرد: برآنیم که با تقویت و تسریع در  تخلیه و بارگیری و ارتقای شاخص های عملیاتی و البته با رعایت الزامات  ایمنی و زیست محیطی  سهم بیشتر و نقش پر رنگ تری را در منطقه ایفا کنیم .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: برای رسیدن به افق های پیش رو با در نظر گرفتن مقتضیات و برنامه های توسعه ای دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت ترسیم شده که بر اساس آن نقشه راه حرکت خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزایش بهره وری از زیرساخت ها از طریق نظارت مستمر بر فرایند تخصیص اسکله، واکاوی  مستمر و حذف فرآیندهای غیر ضرور، تقویت و مستند سازی فرآیندهای عملیاتی، تلاش در جهت واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی، جذب کالاهای جدید و راه اندازی خطوط حمل دریایی جدید از طریق بکارگیری روش های نوین بازاریابی، نظارت بیشتر بر فرایندهای اسنادی دریایی و بندری و همچنین پیگیری تامین شناورهای آتشخوار جهت  بنادر شرق را از مهم ترین برنامه های کوتاه مدت حوزه کاری خود عنوان داشت.

حمید رضا محمد حسینی ضمن اشاره به برنامه های میان مدت بنادر شرق استان عنوان کرد: برنامه های دیگری نیز تدوین شده که با توجه به اینکه فرایند پیگیری آن مستلزم زمان بیشتری است در قالب برنامه های میان مدت تعریف شده و به جد پیگیری اجرای آن هستیم.

وی  اهم این برنامه ها را افزایش سرعت تخلیه و بارگیری و ارتقای شاخص های عملیاتی با استفاده از تجهیزات نوین، ایجاد زیر ساخت های لازم درب دوم عملیاتی بندر شهید باهنر به منظور سهولت در امر ورود و خروج افراد به محوطه های عملیاتی و نیز  بهره برداری عملیاتی از اسکله شماره 1 و انبار شیلات برشمرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر به توسعه گردشکری دریایی نیز اشاره و تصریح کرد: آنچه بعنوان یک راهبرد مهم از حیث توسعه گردشکری و توریسم دریایی براساس الزامات ایمنی و زیست بوم دریایی اولویت کاری ماست ساماندهی و نوسازی شناورهای خدماتی و نوسازی شناورهای گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این حوزه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز