خبرگزاری کار ایران

به منظور مقابله با کرونا؛

نخستین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی کشور در شاهرود آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۵۷

مدیر کمیته امداد استان سمنان از فعالیت مرکز نیکوکاری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به عنوان نخستین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی کشور در مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت:تولید روزانه دوهزار لیتر محلول ضدعفونی و استریل در آزمایشگاه صنایع غذایی در این مرکز انجام می شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل کمیته امداد سمنان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای سمنان‌ اظهار داشت: همکاری صدا وسیما سمنان با کمیته امداد گامی در جهت تحقق منویات رهبری است.

 محسن مسعودیان راد با تاکید بر فرهنگ سازی کار خیر و نیک و در پیش داشتن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی اجرایی کردن این منویات نیاز به اطلاع رسانی دارد.

 وی با بیان اینکه خیرین استان سمنان نیاز روز را تشخیص دادند و  ما یک نگاه فرا امدادی داشتیم یادآور شد:   کمک این نهاد با وجود بیماری کرونا فقط به خانواده های تحت حمایت خلاصه نشد بلکه از بیمارن کرونایی و کادر درمانی حمایت شد.

مسعودیان راد با بیان اینکه استان سمنان همانند گذشته در طرح های مشارکتی پیشتاز بوده و اکثر استان‌ها از این استان ها الهام بخشی و الگوبرداری می‌کنند خاطرنشان کرد: ورود صدا و سیما در پوشش خبری تصویری و در قالب فیلم در فرهنگ و نهادینه کردن کمک به مردم و نیازمندان تاثیر دارد .

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  با بیان اینکه استان سمنان برای نخستین بار بیش از پنج تن میوه توسط خیرین تهیه و پس از استریل آبمیوه گیری بین بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان توزیع کرده است خاطرنشان کرد این طرح با مشارکت خیرین نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد:برای کمک به بهداشت و پیشگیری از بیماری چندین طرح اشتغال و خودکفایی  کمیته  امداد استان سمنان به سمت و سوی تولید ماسک و لباس های بیمارستانی سوق پیدا کردند به طوریکه روزانه هفت هزار ماسک و لباس بیمارستانی توسط کارآفرینان کمیته امداد تولید می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین توکلیان مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان اعلام آمادگی خود را برای پوشش خبری این نهاد حمایتی اعلام داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز