خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مدیریت مقابله با کرونا مطرح کرد؛

روستاهای شهرستان سمنان بدون کرونا ویروس

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۴۳

رئیس کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: موردی از ابتلای اهالی محترم روستاهای شهرستان سمنان به کرونا ویروس در ماه‌های گذشته گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا ، منوچهر فخری روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی اقلام بهداشتی در روستای رکن آباد و اجرای طرح غربالگری در ورودی روستای خیرآباد افزود: هیچ‌کدام از مردم با فرهنگ در مناطق روستایی شهرستان سمنان با رعایت نکات بهداشتی و مواظبت از خود به کرونا ویروس مبتلا نشدند.
وی خاطر نشان کرد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای حمایت ، پشتیبانی و خرید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و خدماتی در بیمارستان‌های استان و بیماران افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: تلاش خوبی از سوی اقشار مردم برای مقابله با مهار کرونا ویروس در دست انجام است و تولیدکنندگان پوشاک با تغییر خط تولید و کاربری برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی در تلاش هستند.
دکتر فخری ادامه داد: محصولات تولیدی و بهداشتی که در قالب مشاغل خانگی در روستاهای رکن آباد تولید می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز