خبرگزاری کار ایران

اسکندرپور عنوان کرد:

توقف پروژه های عمرانی شهرداری به دلیل کرونا کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۹۶

شهردار شیراز با اشاره به لزوم حفظ سلامت کارگران و مهندسان پروژه های عمرانی اعلام کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا (حدود ۴۵روز است) کلیه پروژه های عمرانی را تعطیل کردیم و روند تعطیلی پروژه های عمرانی در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور گفت: ثبت اینترنتی درخواست های شهرسازی را گامی مهم در ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان و کاهش حضور مراجعان در حوزه های شهرداری است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارائه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان در دستور کار قرار گرفت و شهروندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ماده ۳۳ یا مناطق شهرداری و به صورت رایگان درخواست های عدم خلاف، پایانکار، پروانه و استعلامات خود را از طریق سامانه ثبت و پیگیری کنند.

شهردار شیراز مقابله با ویروس کرونا را مسئله اصلی مجموعه شهرداری دانست و گفت: تا عبور کامل از این بحران، مدیریت شهری به اقدامات خود در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد و در کنار مردم شیراز است.

شهردار شیراز خطاب به شهروندان گفت: آرزو دارم با همکاری یکدیگر مهربانی و سرزندگی را به شیراز بازگردانیم و شاهد جریان دوباره زندگی در خیابان های شیراز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز