خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

صدور ۱۶۱ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری هرمزگان در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۵۹

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: طی سال گذشته، 161موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری هرمزگان صادر شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا برومند گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری استان، سال گذشته 161 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری صادر شده است.

مدیر کل هرمزگان ادامه داد: از این تعداد موافقت اصولی صادره، 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 18 اقامتگاه بومگردی، 13مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، 2 هتل آپارتمان، 2 مرکز آب درمانی، 2 تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک مورد واحدهای پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی بوده است.

برومند با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از 4652 نفر شغل ایجاد می‌شود افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک بخش خصوصی هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی این طرح‌ها در سطح استان آغاز شود.

مدیر کل هرمزگان تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری 40741 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز