خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

واحدهای صنفی مجاز به فعالیت در محدوده زمانی مشخص شده هستند/ برخورد جدی با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۷۱

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای صنفی استان یزد از امروز 23 فروردین گفت: واحدهای صنفی مجاز به فعالیت در محدوده زمانی مشخص شده هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فخرالسادات خامسی هامانه با بیان اینکه فعالیت برخی اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است اظهار داشت: برای فعالیت همه واحدهای صنفی به جزء سوپر لبنیاتی‌ها و نانوایی‌ها محدودیت زمانی مشخص شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت اصناف پرخطر تا اطلاع ثانوی ممنوع است ادامه داد: آرایشگاه‌های زنانه، آموزشگاه‌‌های رانندگی، رستوران‌ ها و اغذیه فروشی‌ها، گرمابه‌ها و مراکز سونا و ماساژ، روز بازار‌ها و نمایشگاه‌‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت‌‌ها، باشگاه‌ های ورزشی و بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و سالن‌ های مراسم، قهوه خانه‌ ها و چایخانه‌ ها و تریا‌ها در ردیف اصناف پرخطر دیده شده اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد عنوان کرد: درباره فعالیت پاساژ‌ها و مجتمع‌ های تجاری و آرایشگاه های مردانه تصمیم گیری به عهده فرمانداران است اما مقرر شده در شهرستان یزد نیز بازگشایی شود.

وی افزود: مراکز تجمعی استان مانند مدارس، دانشگاه‌ ها، آموزشگاه‌ ها، مهدکودک‌ ها، مراکز فرهنگی، سینما، تئاتر، مراکز ورزشی سرپوشیده، سالن‌ های ورزشی و اماکن مقدسه نظیر زیارتگاه‌ ها، مساجد و حسینیه‌ ها، پارک‌ ها، فضای سبز و مراکز تفریحی نیز تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهند بود.

خامسی پیرامون محدودیت های ترافیکی و ورود و خروج به استان تصریح کرد: محدودیت تردد در خروجی ها حذف شد، اما کنترل مبادی ورودی شهرها و روستاها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه فعال شدن صنوف و کاهش محدودیت های ترافیکی در خروجی شهر به منزله بهبود وضعیت کرونایی نیست افزود: مردم همچنان باید به ماندن در خانه توجه جدی داشته باشند و از ترددهای بی مورد و غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد همچنین از برخورد با متخلفان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر برخورد با خودروهای پرتردد، واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و به محدودیت زمانی بی توجه باشند برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز