خبرگزاری کار ایران

تولید 35 هزار ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۳۱

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از تولید332 هزار و 568 عدد ماسک و 1250دست لباس ایزوله بیمارستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یعقوب نماینده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با مشارکت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی،برای کمک به کاهش انتشار بیماری کووید 19 در استان چرخ کارگاه‌های تولیدی مهارت استان را با هدف کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا به حرکت درآورده است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت همکاری آحاد جامعه برای مهار این بیماری، خانواده مهارت استان در دو بخش دولتی و خصوصی در اقدامی جهادی نسبت به اجرای این طرح گام‌های موثری برداشته است.

وی بیان کرد: شهرستان مرند 135 هزار عدد، شبستر 33 هزار و 600 عدد، میانه 32 هزار عدد، بستان آباد 28 هزارعدد، اسکو16 هزار عدد، اهر 24 هزار و 818 عدد، مرکز3 تبریز 23 هزار و 700عدد، کلیبر14 هزار عدد، هریس 9 هزار و 200 عدد، بناب دو هزار 500 عدد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذرشهر نیز به تعداد 15 هزار عدد در تولید ماسک و لباس ایزوله مشارکت داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از اختصاص کمک‌های نقدی این اداره کل به ارزش 80 میلیون ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در این راستا در استان خبر داد.

 وی خاطرنشان کرد: در این طرح خداپسندانه تعداد 81 نفر از نیروی کار ماهر فعال در بخش دولتی و خصوصی همکاری کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز