خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

شهرداری شیراز به عنوان نخستین کلانشهر کشور اقدام به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و مترو کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۱۳

شهردار شیراز با اشاره به سخنان قائم مقام وزیر بهداشت مبنی بر اینکه «حمل و نقل عمومی با ۲۶.۵ درصد مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا است» گفت: شهرداری شیراز به عنوان نخستین کلانشهر کشور اقدام به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و مترو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و کاهش ترددهای غیرضرور در سطح شهر، روند تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این اقدام در سطح ملی الگوی سایر کلانشهرها شد و تجربیات شیراز در اختیار آنها قرار گرفت.

شهردار شیراز ممنوعیت حضور ۳ سرنشین در صندلی عقب تاکسی را در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: طبق دستورالعمل جدید رانندگان تاکسی صرفا اجازه سوار کردن دو مسافر را در صندلی عقب خودرو دارند و ملزم به رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی مستمر خودرو خود هستند تا حدالامکان سلامت شهروندان حفظ شود.

وی با قدردانی از شهروندان شیرازی به واسطه همراهی و عمل به توصیه‌های بهداشتی گفت: متاسفانه هم اکنون فارس و شیراز به عنوان مقاصد مسافرپذیر از نظر میزان ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته اند، بنابراین در هفته پیش رو بیش از گذشته نیاز به رعایت مسائل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از اجتماعات و رفت و آمدهای غیر ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز