خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار یزد خبر داد:

مسدود شدن راه روستاهای ییلاقی تفت به دلیل خطر وقوع سیل

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۵۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به ضرورت مدیریت تردد در جاده‌های روستایی به دلیل وقوع سیل، گفت: تا اطلاع ثانوی مسیر روستاهای ییلاقی و کوهستانی شهرستان تفت مسدود خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محسن صادقیان در جریان بازدید از مناطق ییلاقی و کوهستانی شهرستان تفت که درگیر سیلاب شده بودند، اظهار کرد: به دلیل ناپایدار بودن شرایط جوی و بارش زیاد باران، راه روستاهای ییلاقی و کوهستانی شهرستان تفت تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: دهیاران روستاهای استان نیز باید ضمن آمادگی کامل، اطلاع رسانی لازم را به مردم روستا انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: به دلیل جاری بودن سیل در آب‌نمای راه‌های روستایی، از تردد در مسیرهای روستایی جداً خودداری شود.

محمود شاکری شمسی مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد نیز در ادامه با بیان این‌ که به علت بارندگی و جاری شدن سیلاب طی دو روز گذشته بیشتر مناطق استان به خصوص در شهرستان‌های تفت، میبد و اردکان خساراتی به زیرساخت‌های شهری وارد شده است، تصریح کرد: تاکنون بیشتر خسارات مربوط به تخریب جاده‌های روستایی، قنات‌ها و گلخانه‌ها بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد حوادث غیرمترقبه در تمام شهرستان‌های‌ استان یزد فعال و در آماده باش کامل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز