خبرگزاری کار ایران

ناصری مقدم به ایلنا خبر داد:

مطالبات حدود ۳ هزار کشاورز زعفران کار خراسان رضوی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۴۸

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید، مطالبات ۲۹۳۹ نفر از کشاورزان زعفران کار به صورت کامل پرداخت شد.

ایرج ناصری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: با تخصیص و پرداخت مرحله جدید که تقریبا ۳۰۰ میلیارد ریال است با ۹۳۹ نفر از  زعفران کارانی که زعفران تحویل دادند، تسویه شد.

وی همچنین افزود: در مجموع تا قبل از پرداخت این مرحله ۴۳ درصد مطالبات کشاورزان زعفران کار پرداخت شده بود که در مرحله پرداخت جدید از تعداد ۹۵۰۴ نفر کشاورزانی که زعفران تحویل دادند با ۲۹۳۹ نفر تسویه و کل مطالبات پرداختی زعفران آنها پرداخت شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد : تلاش داریم تا با پیگیری تخصیص‌های دیگر الباقی مطالبات کشاورزان طی هفته های آینده نسبت به پرداخت قسمت عمده ای از مطالبات زعفران کاران پرداخت شود.

ناصری مقدم همچنین ادامه داد: با توجه به بحران اخیر ایجاد شده در کشور بر اثر کرونا باید از زحمات و تلاش‌های دکتر حسین شیرزاد مدیر عامل و رئیس هیات مدیره محترم سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان زعفران کار است تقدیر و تشکر و امیدواری کرد تا انشالله با تخصیص‌های  جدید بتوانیم با بیشتر کشاورزان زعفران کار در هفته های آتی تسویه حساب صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز