خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد:

سامانه آموزش مجازی در مرکز آموزش عالی کاشمر فعال شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۶۲

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: در پی تعطیلی دانشگاهها بخاطر بحران کرونا و بر اساس بخشنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این مرکز آموزش عالی نیز به منظور برگزاری کلاس‌های برخط در فضای مجازی برای دانشجویان "سامانه آموزش مجازی" خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایلنا از کاشمر، هادی معماریان خلیل‌آباد در این خصوص افزود: در این سامانه امکان برگزاری ۳۰ کلاس مجازی با گنجایش ۵۰۰ دانشجو میسر است.

وی ادامه داد: همچنین در این چارچوب قابلیت تعامل بین استاد و دانشجو، به اشتراک‌گذاری‌فایل‌های آموزشی، برگزاری همایش علمی و امکان بررسی حضور و غیاب دانشجویان پیش‌بینی و اجرایی شده است. 

 رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: تاکنون ۳۲۰ عنوان درسی بر روی "سامانه آموزش مجازی" این مرکز آموزش عالی بارگذاری شده است.

وی افزود: این سامانه قابلیت آن را دارد چنانچه دانشجویی نتواند به هر دلیلی به صورت آنلاین از کلاس استفاده نماید، فایل دروس ارائه شده به صورت آفلاین برای استفاده در هر زمانی ذخیره شده و در اختیارش قرار گیرد.

معماریان ادامه داد: راهنمایی‌های لازم به صورت کامل و تصویری در خصوص کار با سامانه و نرم‌افزار مربوطه هم برای استادان و دانشجویان در سایت این مرکز آموزش عالی کاشمر به آدرس http://vu.kashmar.ac.ir قرار دارد. 

وی گفت: نشست‌های مدیران و گروه‌های آموزشی مرکز آموزش عالی کاشمر نیز از طریق همین سامانه مدیریت و برپا می‌شوند. 

فعالیت مرکز آموزش عالی کاشمر سال ۱۳۹۰ با دو رشته و ۳۰ دانشجو آغاز شد. هم‌اینک ۸۰۰ دانشجو در ۶ رشته این مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز