خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف مشهد:

تعطیلی مجتمع‌های تجاری و پاساژهای مشهد تا پایان فروردین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۵۰

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تعطیلی مجتمع‌های تجاری و پاساژهای این شهر تا ۲۹ فروردین ماه جاری ادامه دارد و مشمول بازگشایی نمی شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود بنانژاد در این خصوص افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برابر بند سوم اطلاعیه گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی، همه مجتمع‌های تجاری و پاساژهای شهر مشهد تا تاریخ یاد شده تعطیل و صنوف مستقر در آنها غیرفعال است.

وی ادامه داد: گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی است از امروز در استان‌ها اجرا می‌شود و بر اساس آن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران و اغذیه فروشی‌ها، طباخی و فست فودها، گرمابه‌ها، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها مجاز به بازگشایی نیستند.

بنانژاد گفت: براساس این طرح ساعات کاری باقی صنوف که مجاز به بازگشایی هستند به جز صنوف فروش مواد غذایی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ خواهد بود. 

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: پارسال هفت هزار و ۸۵۹ پروانه صنفی در رسته‌های تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی در مشهد ابطال شد که از این تعداد سه هزار و ۵۲۶ پروانه مربوط به رسته تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز