خبرگزاری کار ایران

برای پیشگیری از بیکاری مربیان مهدکودک؛

"پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری" آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۲۲۳

مدیر بهزیستی کرج گفت : به منظور پیشگیری از بیکاری مربیان مهدهای کودک در تعطیلات اجباری شیوع کرونا "پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری" توسط بهزیستی کشور شروع و بهزیستی کرج در ساعات اولیه با این پویش همراه شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا فتاح پور با اشاره به آغاز "پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری" توسط بهزیستی کشور از دلایل پیوستن و همراهی بهزیستی کرج با این پویش، اظهار داشت: با توجه به هزینه سنگین اجاره بهای مهدهای کودک و عدم وجود درآمد این مراکز و خطر تعطیلی آنها و بیکار شدن بسیاری از مربیان مهدها که بعضاً از افراد تحت پوشش سازمان هستند از مالکان مهدهای کودک درخواست شد تا  با در نظر گرفتن شرایط کنونی کشور و خطر تعطیلی و ورشکستگی‌ مهدهای کودک و بیکار شدن تعداد زیادی از مربیان مهدهای کودک و با در نظر گرفتن کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.

وی افزود : براسـاس مصوبـات سـتاد ملی مبـارزه بـا ویروس کرونـا و ابلاغ دسـتور تعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفند ۹۸ به صورت کامل متوقف شد که این امر آسـیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـد مراکز را به دنبال داشـت.

این مدیر بهزیستی یادآور شد: تعداد زیادی از ملک های در اختیار  مهدهای کودک شهرستان کرج استیجاری بوده و با در نظر گرفتن موقعیت کرج اجاره بها ماهانه این مکانها مبلغ قابل توجهی است و  این تعطیلی ها و عدم توان پرداخت اجاره بهای آنها توسط موسسین مهدهای کودک احتمال تعطیلی کامل مهدهای کودک را قوت می‌بخشد .

مدیر بهزیستی کرج تصریح کرد: هدف از این پویش در قالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی ازکرونا) توسط مالکان ساختمان های مهدهای کودک است، بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک شهرستان کرج درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.

فتاح پور در پایان گفت: در اولین ساعات آغاز و اطلاع رسانی این طرح دو مالک کرجی اجاره بها اسفند سال گذشته و فروردین ماه سال جاری را بخشیدند که در روزهای آتی از آنها به صورت حضوری تقدیر خواهد شد. .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز