خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

وضعیت بغرنج کارگران بوشهری در روزهای کرونایی/ نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا با تردد کارگران به عسلویه

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۱۶۶

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها گفت: کارگران روزمزد بوشهری از شرایط سخت زندگی‌شان در روزهای کرونایی نگرانند و تاکنون هیچ بسته معیشتی از سوی نهادهای دولتی دریافت نکرده اند.

سیدعلی اکبر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت معیشت کارگران روزمرد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بسیاری از کارهای تولیدی و ساختمانی در استان بوشهر کارگران روزمزد متاسفانه در مضیقه مالی قرار گرفته اند و تاکنون هیچ کمک معیشتی از سوی نهادهای دولتی دریافت نکرده اند.

وی گفت: اگر کمکی هم شده به اقشار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده نه به کارگران روز مزد که هر روز تعداد کثیری از آنها با دغدغه های فراوان و ناراحتی به شوراها مراجعه می‌کنند و از شرایط سخت زندگی‌شان گلایه مندند.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها ادامه داد: چند وقت پیش مقداری برنج خارجی با قیمتی پایین تر از نرخ بازار توزیع شد ولی این دردی از مردم دردمند این استان را دوا نمی کند.

فاطمی عنوان کرد: مشاغل ساختمانی، دستفروشی و صیادی در استان بوشهر تعطیل شده و کارگرانی که معیشت روزانه شان وابسته به این شغل ها بود در این روزهای کرونایی شرایط سختی را می گذرانند.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود به مشکل تردد کارگران و پیمانکاران در شهرستان عسلویه که از فردا از طرق تردد هوایی به این استان سفر می کنند اشاره کرد و گفت: این افراد می توانند ناقل بیماری کرونا باشند و آمار مبتلایان را در استان افزایش دهند چرا که از اقصی نقاط ایران می آیند و ما این موضوع را به استاندار منتقل کردیم تا چاره ای بیندیشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز